Vlastnosti – Nastavte si systém tak ako potrebujete

Veľký rozsah rôznych funkcií Vám zaručí, že rezervačný systém SuperSaaS bude pracovať spôsobom, ktorý je pre Vás najvhodnejší a nie inak.
Malý schematický obrázok na znázornenie funkcií rezervačného systému
Malý schematický obrázok na znázornenie funkcií rezervačného systému
Malý schematický obrázok na znázornenie funkcií rezervačného systému
Malý schematický obrázok na znázornenie funkcií rezervačného systému
Malý schematický obrázok na znázornenie funkcií rezervačného systému
Schematický obrázok s príkladom flexibilného plánovania
Schematický obrázok s príkladom flexibilného plánovania
Schematický obrázok s príkladom flexibilného plánovania

Flexibilní rezervácie

Prispôsobte si proces rezervácií podľa svojich predstáv

  • Určite, v akom predstihu si zákazníci môžu rezervovať alebo zrušiť stretnutie, ako aj to, ako často si ho môžu rezervovať.
  • Umožniť používateľom opakované rezervácie alebo ich požiadať, aby sa prihlásili na sériu lekcií naraz.
  • Vyhnite sa schôdzkam, ktoré idú za sebou, a automaticky pridávajte medzery medzi schôdzkami
  • Používanie čakacích zoznamov s automatickým alebo manuálnym umiestnením na maximalizáciu obsadenosti
  • Kombinujte viacero kalendárov pre najzložitejšie scenáre rezervácií
Viac o flexibilných rezerváciách
Schematický obrázok synchronizácie kalendára
Microsoft 365
Google Calendar
Apple Calendar

Synchronizácia kalendárov

Kombinácia dostupnosti z iných kalendárov

  • Prepojte svoj kalendár Google, aby sa stretnutia v ňom zobrazovali ako nedostupné v rozvrhu služby SuperSaaS.
  • Zobrazenie schôdzok v externom programe kalendára, ako je Microsoft Outlook, alebo v kalendári v telefóne
  • Dostupnosť jedného rozvrhu môže byť prepojená so závislosťou od iného plánu pre komplexné nastavenia
  • Pridajte prílohy iCal k potvrdeniam rezervácií, aby ste ich mohli ľahko pridať do kalendára
Viac o synchronizácii kalendára
Schematický obrázok online platby
Schematický obrázok online platby

Platby

Nastavte pravidlá tvorby cien, propagačné akcie a zľavy na podporu tvorby cien

  • Integrujte priamu platbu cez PayU alebo Stripe alebo spravujte platbu sami
  • Vytvorte pravidlá tvorby cien, aby cena stretnutia závisela od jeho dĺžky, dňa rezervácie, času začiatku rezervácie atď.
  • Použite funkciu online obchodu na predaj kreditu, ktorý možno použiť na permanentky alebo balíky služieb
  • Ponúkajte časovo obmedzené % (alebo čiastky) zľavy a vytvorte zľavy pre rezervácie vytvorené v konkrétne dni.
Viac o platbách
Schematický obrázok upozornení
Schematický obrázok upozornení

Potvrdenia & Pripomienky

E-mailové a SMS notifikácie zabezpečia, že nikto nezabudne na rezerváciu

  • Automaticky odosielať e-mailové alebo SMS pripomienky zákazníkom v určitý čas pred plánovaným časom stretnutia
  • Po schôdzke odošlite následné správy, aby ste sa podelili o relevantné informácie, vyžiadali si spätnú väzbu alebo vytvorili recenzie zákazníkov
  • Prispôsobte si upozornenia a pripomienky podľa podmienok rezervácie vo svojom rozvrhu
  • Dostávajte automatické potvrdzovacie e-maily alebo SMS, keď sa rezervácia pridá do vášho rozvrhu
Viac o pripomienkam
Schematický obrázok možností rozloženia
Schematický obrázok možností rozloženia

Vlastné rozloženie & Formuláre

Prispôsobte si rozloženie a požiadajte o informácie, ktoré potrebujete ako súčasť rezervácie

  • Nastavte si rozloženie rozvrhu stretnutí tak, aby zodpovedalo štýlu vašej vlastnej webovej stránky, aby ste dosiahli konzistentný brand
  • Odstráňte odkazy na SuperSaaS, aby vaši zákazníci neboli zmätení
  • Zobrazte svoj rozvrh podľa dňa, týždňa, mesiaca alebo vo formáte zoznamu podľa typu rezervácií, ktoré ponúkate
  • Vyberte si z 34 jazykov, 26 mien a všetkých časových pásiem sveta
Viac k vlastnému vzhľadu
Schematický obrázok integrácie webovej stránky

Integrácia do webových stránok

Integrujte svoj rozvrh na svoju vlastnú webovú stránku

  • Plynulo a jednoducho integrujte svoj rozvrh na svoju vlastnú webovú stránku prostredníctvom JavaScriptu alebo WordPressu
  • Navrhnite si vlastné tlačidlo „Rezervovať“ a pridajte ho na svoje webové stránky, aby ste mohli prijímať rezervácie
  • Použite svoj vlastný názov domény v adrese rozvrhu a na odosielanie e-mailov s potvrdením
  • Odošlite odkaz na rozvrh e-mailom alebo ho umiestnite na X/Twitter alebo Facebook, ak nemáte webovú stránku.
  • Použite bezplatný modul pre WordPress, Wix, Joomlu a Drupal na automatické prihlásenie používateľov
Viac o integrácii do webových stránok
Dropbox
Google Analytics
Google Calendar
Instagram
Microsoft 365
PayPal
Twilio
WordPress
Zoom

Integrácia

Prepojte svoj plán stretnutí s existujúcimi aplikáciami a softvérom

  • Automaticky pridajte odkaz na Zoom alebo Google Meet k virtuálnej schôdzke
  • Prepojte svoj rozvrh SuperSaaS s inými systémami prostredníctvom webhookov alebo nášho rozhrania API
  • Pomocou integračných nástrojov tretích strán, ako sú Make a Zapier, sa pripojte k svojim existujúcim platformám vrátane Slack, MailChimp, Twilio atď.
  • Ak už vaša stránka má vlastný prihlasovací systém, môžete klientov prihlásiť cez naše rozhranie API, aby sa nemuseli prihlasovať dvakrát.
  • Pridajte svoj vlastný kód JavaScript na svoje stránky rezervácie, ako je napríklad integrácia služby Google Analytics alebo chatu
Schematický obrázok prístupových práv

Riadenie prístupu

Máte plnú kontrolu nad tým, kto čo môže vidieť a robiť

  • Definujte, kto má prístup k rozvrhu a ktoré podrobnosti môže vidieť na úrovni skupiny alebo používateľa
  • Uveďte, ktorí členovia tímu môžu vytvárať, aktualizovať alebo odstraňovať rezervácie a kedy tak môžu urobiť
  • Konať v mene používateľov a blokovať alebo odblokovať používateľov
  • Pridajte polia supervízora, ktoré môžu zobrazovať a upravovať iba oprávnení používatelia
Viac o kontrole prístupu
Schematický obrázok možností prehľadov

Reporting

Pochopte lepšie Vaši návštevnosť rezervácií

  • Dostávajte e-mailom prehľad aktivít rozvrhu, aby ste pochopili trendy v rezerváciách
  • Importujte a exportujte používateľské údaje v rôznych formátoch. Stiahnite si prehľad rezervácií vo formátoch na tlač na použitie offline
  • Exportujte informácie o rezerváciách do programov, ako je Excel, a vytvorte si vlastné prehľady
  • Pridajte kódy produktov do výberových ponúk pre jednoduché spracovanie v back office
Symboly znázorňujúce bezpečnosť
Symboly znázorňujúce bezpečnosť
Symboly znázorňujúce bezpečnosť
Symboly znázorňujúce bezpečnosť

Zabezpečenie & Spoľahlivosť

Vaše dáta sú v bezpečí a váš rozvrh je vždy k dispozícii

  • Vyše 99,99 % dostupnosť
  • Úplne v súlade s nariadením GDPR o ochrane osobných údajov
  • Ovládajte prístup k svojmu online rozvrhu stretnutí podľa IP adresy, e-mailovej adresy, zdieľaného hesla a ďalších
  • Naše servery sú umiestnené v najmodernejšom dátovom centre s 24/7 monitorovaním, redundantnými zdrojmi napájania a internetovými linkami
  • Automatické zálohovanie v pravidelných intervaloch do dvoch rôznych umiestnení