Riadenie prístupu

Máte plnú kontrolu nad tým, kto môže pre každý rozvrh čo vidieť a čo robiť


Malý schematický obrázok predstavujúci funkcie online plánovania
Malý schematický obrázok predstavujúci funkcie online plánovania
Malý schematický obrázok predstavujúci funkcie online plánovania
Malý schematický obrázok predstavujúci funkcie online plánovania
Malý schematický obrázok predstavujúci funkcie online plánovania

Výhody

Bezpečné, informatívne a efektívne: objavte výhody riadenia prístupu používateľov

  • Vylepšená bezpečnosť: obmedzuje prístup k informáciám a funkciám, zaisťuje, že iba oprávnení používatelia môžu zobraziť alebo upraviť dáta
  • Sledovateľnosť: zistite, kto pridal alebo vymazal schôdzku a kedy, aby ste pochopili, čo sa stalo v prípade nedorozumenia
  • Efektivita: zjednodušte operácie tým, že uľahčíte riadenie prístupu prostredníctvom používateľských skupín, čím znížite administratívnu záťaž a potenciálne ľudské chyby
  • Zákaznícky servis: umožnite členom tímu vykonávať zmeny v mene zákazníka pre uľahčenie schôdzok, ktoré prichádzajú telefonicky alebo poštou

Kľúčové funkcie

Presne určte, kto môže používať váš rozvrh, aké informácie môže vidieť a čo môže upraviť

Dokumentácia k riadeniu prístupu
Schematický obrázok prístupových práv

Konfigurácia riadenia prístupu

Vy určujete, či vaša firma vyžaduje pokročilé alebo obmedzené riadenie prístupu

  • Nastavte oprávnenia: začnite definovaním potrebných prístupových a editačných práv pre používateľov a superpoužívateľov, priraďte správcu a definujte skupiny
  • Priraďte používateľov k rolám alebo skupinám: určte, kto vo vašom tíme sú superpoužívatelia s ďalšími právami a ktorí používatelia patria do ktorých skupín
  • Otestujte svoje nastavenia: overte, že všetko funguje podľa očakávania, tým, že si vyskúšate svoj rozvrh z pohľadu svojich používateľov
  • Informujte svoj tím: informujte svoj tím o tom, ako pracovať v novom prístupovom rámci, aby bol zaistený hladký prechod